Blijf op de hoogte

Onze aanbiedingen als eerste in je e-mail ontvangen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief van De haan Optiek.

Onze openingstijden

Dinsdag: 10.00 – 18.00

Woensdag: 10.00 – 18.00

Donderdag: 10.00 – 18.00

Vrijdag: 10.00 – 18.00

Zaterdag: 10.00 – 16.00

Zondag en maandag gesloten

Wereldwijd gerespecteerd en wereldwijd gedistribueerd, is Serengeti® het unieke merk dat in staat is om de meest geavanceerde brillentechnologieën te combineren, geërfd van meer dan 140 jaar R&D, de Americana-cultuur en het beste gevoel voor esthetiek, design en creativiteit.

Met deze decennia aan ervaring wordt Serengeti® terecht gezien als ’s werelds meest innovatieve en creatieve premium brillenmerk.

Als toonaangevend merk streven we ernaar onszelf voortdurend uit te dagen. Serengeti® is geboren om te innoveren en de marktstandaarden te herdefiniëren.

Onze visie is om u de wereld op zijn meest inspirerende manier te laten ervaren.
Om dit te bereiken, ontwerpen, engineeren en vervaardigen we onze brillencollectie met passie en nauwgezetheid. In elk stuk bril streven we naar perfectie. The devil’s in the detail en dit is waar Serengeti® uitblinkt.

Benadering is geen optie.

Serengeti® is volledig authentiek en inspireert vertrouwen.

is een fabrikant van zonnebrillen. Het bedrijf werd in 1937 opgezet door Bausch & Lomb, en in 1999 verkocht aan de Italiaanse Luxottica Group. Het hoofdkantoor is gevestigd in het Italiaanse Agordo.

De naam “Ray-Ban” is afgeleid van de Engelse woorden voor “straal” (ray) en “uitbannen” (ban). Letterlijk dus iets om (licht)stralen mee uit te bannen.

De geschiedenis van Ray-Ban begon in 1936, toen Bausch & Lomb van de Amerikaanse luchtmacht het verzoek kreeg een zonnebril voor piloten te ontwerpen. Dit werd het “Aviator”-model, dat in 1937 ook voor het publiek op de markt kwam. Variaties op dit model, met de karakteristieke oogkas vullende vorm, zijn tot op de dag van vandaag te koop.

Onze verloving

MOREL doorloopt de eeuwen en de grote veranderingen met vastberadenheid, meer dan ooit trots op zijn verleden maar resoluut gericht op zijn toekomst…

We hebben de oprechte wens om alles wat verbeterd kan worden te verbeteren en vooruit te gaan in een aanpak die dichtbij is in ons hart in het hart: een bedrijf worden dat zich steeds meer inzet en verantwoordelijkheid neemt voor de grote uitdagingen van onze samenleving en van onze tijd.

We zijn nog niet perfect, maar we werken eraan en zijn er trots op onze verplichtingen met u te delen.